Naše podmienky

Podmienky a informácie o zákazníkovi

Všeobecné obchodné podmienky a informácie o zákazníkoch

- Ja. Všeobecné obchodné podmienky

Oddiel 1 Základné ustanovenia

(1) Nasledujúce podmienky sa vzťahujú na zmluvy, ktoré Siegfried Schuster GmbHs nami ako poskytovateľom (Siegfried Schuster GmbH) uzatvárate prostredníctvom webovej stránky www.floristik24.sk. Pokiaľ nie je dohodnuté inak, zahrnutie vašich vlastných podmienok, ktoré používate, bude vznesené námietky.

(2)(2) Spotrebiteľom v zmysle nasledujúcich ustanovení je každá fyzická osoba, ktorá uzavrie právnu transakciu na účely, ktoré nemožno pripísať ani jeho obchodnej, ani jeho nezávislej odbornej činnosti. Podnikateľom je akákoľvek fyzická alebo právnická osoba alebo partnerstvo s právnou spôsobilosťou, ktorá koná pri výkone svojej nezávislej odbornej alebo obchodnej činnosti pri uzatváraní právnej transakcie.

2 Prístupnosť

(1) Podľa oddielu 14 ods. 1 č. 2 v spojení s liekom. Príloha 3 č. 1 BFSG nás informuje o tom, ako naša webová stránka alebo naše služby v elektronickom obchode spĺňajú požiadavky na prístupnosť príslušného nariadenia (BFSGV). Tieto informácie sa týkajú podľa toho samostatného tlačidla (napr. "Vyhlásenie o prístupnosti" alebo podobné označenie) je možné zobraziť na našej webovej stránke a obsahovať najmä tieto body:

  • opis uplatniteľných požiadaviek na prístupnosť;
  • všeobecný opis služby v prístupnom formáte;
  • opisy a vysvetlenia potrebné na pochopenie vykonávania služby;
  • opis toho, ako služba spĺňa príslušné požiadavky na prístupnosť.
(2) (Spoj Kontaktné údaje zodpovedného orgánu pre skladovanie trhu sú nasledovné:
 
MLBF (v prevádzkarni)
c/o Ministerstvo práce, sociálnych vecí, zdravotníctva a rodovej rovnosti Sasko-Anhaltsko
PO Box 39 11 55
39135 Magdeburg
Telefón: 0391 567-4530
E-mail: MLBF-ms.sachsen-anhalt.de
(3) (S) Môžeme použiť Umelá inteligencia (AI) a špeciálne nástroje na implementáciu požiadaviek na prístupnosť na našich webových stránkach. To je určené na zohľadnenie rôznych možných postihnutí, vrátane vizuálnych, sluchových, fyzických, jazykových, kognitívnych a neurologických obmedzení. Podrobnosti nájdete pod samostatným tlačidlom uvedeným v odseku 1, podľa toho určené tlačidlo na našej webovej stránke.

(4) (Spoj Naša webová stránka alebo služba v elektronickom obchode je bezbariérová, ak je prístupná a použiteľná pre osoby so zdravotným postihnutím všeobecne akceptovaným spôsobom, bez akýchkoľvek špeciálnych ťažkostí a v zásade bez akejkoľvek vonkajšej pomoci.

(5) (5) Opatrenia na implementáciu požiadaviek na prístupnosť zahŕňajú napríklad jasne rozpoznateľné veľkosti písma a dostatočné farebné kontrasty, splavnosť myšou a klávesnicou, alternatívne texty pre obrázky, titulky a zvukové popisy vo videách (pokiaľ sú videá integrované na webových stránkach), ľahko čitateľný a zrozumiteľný jazyk, kompatibilita so všetkými bežnými čítačkami obrazovky (porady na čítanie obrazovky), prispôsobiteľné možnosti zobrazenia pre rôzne zariadenia (s, s atď.

Oddiel 3 Záver zmluvy

(1) Predmetom zmluvy je predaj tovaru .

(2) Už zverejnením príslušného produktu na našich webových stránkach vám poskytneme záväznú ponuku na uzavretie zmluvy pre systém online nákupných košíkov za podmienok uvedených v popise článku. 

(3) Zmluva je uzatvorená prostredníctvom systému online nákupného košíka takto:
Tovar určený na nákup je uložený v "nákupnom košíku". Pomocou príslušného tlačidla v navigačnom paneli môžete kedykoľvek vyvolať "nákupný košík" a vykonať zmeny.
Po kliknutí na "Poklad" alebo "Pokračujte v objednávke"
  (alebo podobné označenie) a pri predložení osobných údajov, ako aj podmienok platby a prepravy vám konečne ukáže údaje objednávky ako prehľad objednávok.

Ak ste systém okamžitej platby (napr. PayPal (Express/Plus/Checkout), Amazon Pay, Ihneď), budete buď presmerovaní na stránku s prehľadom objednávok v našom internetovom obchode, alebo preposlaných na webovú stránku poskytovateľa okamžitého platobného systému.
Ak existuje preposievanie do príslušného systému okamžitých čísel, vezmite si príslušný výber alebo tam. Zadajte svoje údaje. Nakoniec sa zobrazí na webovej stránke poskytovateľa systému okamžitých platieb alebo po návrate do nášho internetového obchodu sa údaje o objednávke zobrazia ako prehľad objednávok.


Pred odoslaním objednávky máte možnosť znova skontrolovať podrobnosti v prehľade objednávky, zmeniť (aj o funkcii "spätného" internetového prehliadača) alebo zrušiť objednávku.
Odoslaním objednávky príslušným tlačidlom („objednávka podliehajúca platbe“, „kúpiť“/‘, „kúpiť za poplatok“, „zaplatiť“/zaplatiť teraz alebo podobným označením) vyhlasujete, že súhlas s ponukou je právne záväzný, pričom sa uzatvára zmluva.
 
(4) Spracovanie objednávky a prenos všetkých informácií požadovaných v súvislosti s uzavretím zmluvy je čiastočne automatizované e-mailom. Preto musíte zabezpečiť, aby bola e-mailová adresa, ktorú ste u nás uložili, správna, aby bolo prijatie e-mailov technicky zabezpečené a najmä nezabránené filtrom SPAM.

Oddiel 4 Osobitné dohody o ponúkaných platobných metódach

(1) Kreditná kontrola
Ak uskutočníme zálohové platby, napr. pri platbe na účet alebo inkaso, vaše údaje budú zaslané na účely kontroly kreditu na účely matematicko-uspokojivého konania.
Prešiel okolo. Vyhradzujeme si právo odmietnuť vám spôsob platby na účte alebo inkaso v dôsledku kreditnej kontroly.

(2) Platba prostredníctvom spoločnosti Klarna
V spolupráci s poskytovateľom platobných služieb Klarna Bank AB (publ) (Sveavägen 46, 111 34 Štokholm, Švédsko; „Klarna“) ponúkame nasledujúce možnosti platby. Platba bude poskytnutá spoločnosti Klarna:
  • Debet (Zaplaťte Teraz)
  • Sofortüberweisung (Zaplatiť teraz)
Použitie faktúry a/alebo splátkového nákupu a/alebo priameho inkasa vyžaduje pozitívnu kontrolu kreditu. V tejto súvislosti preposielame vaše údaje spoločnosti Klarna na účely kontroly adresy a kreditnej kvality v rámci začatia a spracovania kúpnej zmluvy. Prosím, pochopte, že vám môžeme ponúknuť len spôsoby platby, ktoré sú povolené na základe výsledkov kreditnej kontroly.

Ďalšie informácie o spoločnosti Klarna a Podmienky používania spoločnosti Klarna pre Nemecko nájdete na adrese https://cdn.klarna.com/1.0/spoločne zdieľané/content/legal/terms/0/en'en/user a a https://www.klarna.com/en/.
 
Viac informácií o Klarna a Podmienkach používania spoločnosti Klarna pre Rakúsko nájdete na adrese https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/0/en-at/user a https://www.klarna.com/at/at/at/.
(3) (S) Nákup prostredníctvom inkasa cez Novalnet
Pri nákupe prostredníctvom inkasa prostredníctvom spoločnosti Novalnet AG, ktorá sa ponúka v Nemecku a Rakúsku, je suma platby splatná okamžite na inkaso z bežného účtu uvedeného v procese objednávania v úverovej inštitúcii (bežnom účte) uvedenom tam. Týmto odvolateľne povolíte spoločnosti Novalnet AG inkasovať platby, ktoré máte zaplatiť, nákupom inkasom na úkor bežného účtu. Ak bežný účet nemá potrebné finančné prostriedky, banka, ktorá vlastní účet, nemá žiadnu povinnosť splatiť. Parts riešenia sa nevykonávajú v metóde priameho inkasa.
Zadaním bežného účtu potvrdzujete, že máte nárok na debet prostredníctvom príslušného bežného účtu. Poplatky za vrátenie tovaru sú spojené s vysokými nákladmi a nákladmi pre nás a spoločnosť Novalnet AG. V prípade spätnej väzby (v súboroch pre nedostatočnú náhradu bežného účtu, z dôvodu bahna bežného účtu alebo námietky majiteľa účtu alebo z dôvodu nesprávne zaslaných údajov o účte) ste povinní zaplatiť poplatok za spracovanie vo výške 7,50 EUR za spätnú úhradu. Dostanete príležitosť dokázať, že spätná väzba vznikla nižšie alebo vôbec žiadne náklady. Ďalšie pohľadávky sú vyhradené. Vzhľadom na úsilie a náklady na vrátenie peňazí a vyhnúť sa poplatku za spracovanie budete vyzvaní, aby ste nevzniesli námietku proti inkasu v prípade zrušenia alebo odstúpenia od kúpnej zmluvy, vrátenia alebo sťažnosti. V takom prípade sa po koordinácii s nami platba zruší odpočítaním príslušnej sumy alebo pripísaním.


(4) (Spoj Nákup na účet cez Novalnet
Pri nákupe na účet je suma faktúry splatná najneskôr v kalendárny deň za platbu nášmu externému partnerovi, spoločnosti Novalnet AG, najneskôr v kalendárny deň uvedený na faktúre.
V tomto prípade môžete vykonať len efekt vyplácania dlhov spoločnosti Novalnet AG.
Zostávame tiež zodpovední za všeobecné otázky zákazníkov, napr. za tovar, dodanie, zásielky, vrátenie tovaru, sťažnosti, vyhlásenia o zrušení alebo kreditné zmenky pri nákupe na účet prostredníctvom spoločnosti Novalnet AG. Tento spôsob platby je k dispozícii iba pre zákazníka z Nemecka. Spoločnosť Novalnet AG kontroluje a vyhodnocuje vaše informácie a udržiava výmenu údajov s inými spoločnosťami a úverovými agentúrami (kontrola úverov), ak je táto príležitosť oprávnená. Ak úverová bonita nie je zaručená, spoločnosť Novalnet AG môže odmietnuť jej kúpu na účet a bude odkazovať na alternatívne možnosti platby.


(5) Barzahlen.de prostredníctvom novalnet
Ak boli dohodnuté čísla hotovosti, platba je splatná ihneď po uzavretí zmluvy. Po dokončení objednávky dostanete platobný lístok, ktorý si môžete vytlačiť, mať jedného z partnerov s číslom hotovosti pri skenovaní pokladne a zaplatiť sumu v hotovosti. Prípadne môžete mať platobný kód odoslaný do mobilného telefónu prostredníctvom SMS, platobného kódu pokladníka v
Barzahlen- Partnerfilialen nennen und den Betrag dort bar begleichen. Die Barzahlen- Partnerfilialen übermittelt in Echtzeit die Zahlungsbestätigung, woraufhin der Versandprozess unmittelbar gestartet wird.

(6) SEPA-Lastschrift 
Bei Zahlung per SEPA-Lastschrift ermächtigen Sie uns durch Erteilung eines entsprechenden SEPA-Mandats, den Rechnungsbetrag vom angegebenen Konto einzuziehen.


Inkaso sa vyberie do 10 dní od uzavretia zmluvy.

Lehota na predloženie predbežnej notifikácie sa skráti na 5 dní pred termínom splatnosti. Ste povinní zabezpečiť, aby bol účet dostatočne financovaný pre termín splatnosti. V prípade spätnej úhrady kvôli vašej vine musíte znášať vzniknutý bankový poplatok.

(7) Platba cez "PayPal" / "PayPal Checkout"
Ak sa vyberie spôsob platby ponúkaný prostredníctvom "PayPal" / "PayPal Checkout", platba je spracovaná poskytovateľom platobných služieb PayPal (Europe) S.Ã .r.l. et Cie, S.C.A. (22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembursko; "PayPal"). Individuálne spôsoby platby prostredníctvom "PayPal" sa vám zobrazujú pod zodpovedajúcim tlačidlom na našej webovej stránke, ako aj v procese objednávania online. "PayPal" môže využívať ďalšie platobné služby na spracovanie platieb; ak sa uplatňujú osobitné platobné podmienky, budete informovaní samostatne. Pre viac informácií o "PayPal", navštívte https://www.paypal.com/en/webapps/mpp/ua/legalhub-full.


(8) Platba prostredníctvom "Mollie"
Ak je vybraný spôsob platby prostredníctvom "Mollie", platba sa spracuje prostredníctvom poskytovateľa platobných služieb Mollie B.V. (Keizersgracht 313, 1016 EE Amsterdam, Holandsko; "Mollie").
Individuálne spôsoby platby prostredníctvom "Mollie" sa vám zobrazujú pod zodpovedajúcim tlačidlom na našej webovej stránke, ako aj v procese objednávania online. "Mollie" môže využívať ďalšie platobné služby na spracovanie platieb; ak sa uplatňujú osobitné platobné podmienky, budete o nich informovaní samostatne. Pre viac informácií o "Mollie", navštívte https://www.mollie.com.
(9) Platba prostredníctvom "Stripe"
Ak je platobný spôsob ponúkaný prostredníctvom "Stripe", platba sa spracuje prostredníctvom poskytovateľa platobných služieb Stripe Payments Europe Limited (1 Grand Canal Street Lower, Grand Canal Dock, Dublin, D02 H210, Írsko; "Stripe"). Individuálne spôsoby platby prostredníctvom "Stripe" sa vám zobrazujú pod zodpovedajúcim označeným tlačidlom na našich webových stránkach, ako aj v procese objednávania online. Pri spracovaní platieb môže "Stripe" využívať ďalšie platobné služby; ak sa uplatňujú osobitné platobné podmienky, budete informovaní samostatne. Viac informácií o "Stripe" nájdete na https://stripe.com/co.uk.


Oddiel 5 Právo na uchovávanie, Rezervácia titulu

(1) Právo na uchovávanie sa môžete uplatniť len vtedy, ak sa týka nárokov vyplývajúcich z toho istého zmluvného vzťahu.

(2) Tovar zostáva našou nehnuteľnosťou až do plnej zaplatenia kúpnej ceny.

(3) Ak ste podnikateľ, platí to navyše:

a) Vyhradzujeme si vlastnícky účet k tovaru, kým sa všetky nároky vyplývajúce z prebiehajúceho obchodného vzťahu nevyrovnajú v plnej výške. Pred prevodom vlastníctva tovaru, na ktorý sa vzťahuje ponechanie vlastníckeho práva, nie je povolený prísľub alebo pridelenie zábezpeky.

b) Tovar môžete ďalej predávať v bežnom podnikaní. V tomto prípade nám už pripisujete všetky nároky vo výške fakturovanej sumy, ktorá vám vyplýva z ďalšieho predaja, prijmeme pridelenie. Ďalej sú oprávnení vymáhať nárok. Ak však riadne neplníte svoje platobné povinnosti, vyhradzujeme si právo uplatniť si žiadosť sami.

c) V prípade kombinácie a zmiešania vyhradeného tovaru získame spoluvlastníctvo novej položky v pomere k fakturovanej hodnote vyhradeného tovaru k ostatným spracovaným tovarom v čase spracovania.

d) Zaväzujeme sa uvoľniť cenné papiere, na ktoré máme nárok na vašu žiadosť, pokiaľ realizovateľná hodnota našich cenných papierov prekročí nárok na zabezpečenie o viac ako 10 %. Sme zodpovední za výber cenných papierov, ktoré sa majú uvoľniť.


Záruka podľa oddielu 6

(1) Zákonné práva na vady sú v držbe.

(2) (Spoj Ako spotrebiteľ budete požiadaní, aby ste okamžite pri dodaní skontrolovali tovar na úplnosť, zjavné chyby a poškodenie dopravy a čo najskôr informovali nás a o sťažnostiach zasielateľa. Ak to nedodržíte, nebude to mať vplyv na vaše zákonné nároky na záruku.

(3) (S) Pokiaľ sa vlastnosť tovaru líši od objektívnych požiadaviek, odchýlka sa považuje za dohodnutú len vtedy, ak ste boli informovaní o tom istom pred predložením vyhlásenia zmluvy a odchýlka bola výslovne dohodnutá medzi zmluvnými stranami a odchýlka bola výslovne dohodnutá medzi zmluvnými stranami.

(4) Pokiaľ ste podnikateľom, uplatňujú sa vyššie uvedené záručné predpisy:

a) Iba naše vlastné informácie a opis výrobku výrobcu sa považujú za výrobky, ktoré sú dohodnuté ako kvalita tovaru, ale nie za inú reklamu, verejné reklamy a vyhlásenia výrobcu.

b) V prípade vád poskytneme podmienku opravou alebo následnou dodávkou podľa vlastného uváženia. Ak opravný prostriedok proti vade zlyhá, môžete požiadať o zníženie alebo odstúpenie od zmluvy podľa vlastného uváženia. Oprava vád sa považuje za neúspešnú, ak nie je nič iné, najmä vzhľadom na povahu tovaru alebo vadu alebo iné okolnosti. V prípade opravy nemusíme znášať zvýšené náklady, ktoré vznikli pri preprave tovaru na iné miesto ako miesto plnenia, pokiaľ preprava nezodpovedá zamýšľanému použitiu tovaru.

c) Záručná doba je jeden rok od dodania tovaru. Zníženie termínu sa neuplatňuje:


- spôsobené škody, ktoré nám možno pripísať zranením na živote, tele alebo zdraví a iným škodám spôsobeným úmyselne alebo z hrubej nedbanlivosti;
- pokiaľ sme vadu podvodne zatajili alebo sme prijali záruku na povahu veci;
- pre veci, ktoré boli použité na budovu podľa ich obvyklého použitia a ktorých chybnosť spôsobila;
- pre zákonné nároky na regres, ktoré máte proti nám v súvislosti s právami na chyby.

Oddiel 7 Voľba práva, miesto výkonu, miesto jurisdikcie

(1) Uplatňuje sa nemecké právo. Pre spotrebiteľov sa tento výber práva uplatňuje len vtedy, ak sa tým neodstráni ochrana poskytovaná povinnými ustanoveniami práva krajiny bydliska spotrebiteľa (zásada priaznivosti).

(2) Miestom výkonu všetkých služieb vyplývajúcich z obchodných vzťahov a miesta jurisdikcie u nás je naša sídlo, pokiaľ nie ste spotrebiteľ, ale obchodník, právnická osoba podľa verejného práva alebo osobitný fond podľa verejného práva. To isté platí, ak nemáte všeobecné miesto jurisdikcie v Nemecku alebo EÚ alebo ak ich miesto pobytu alebo obvyklé bydlisko nie je známe v čase podania žaloby. Právomoc odvolať sa aj na súd na inú právnu jurisdikciu zostáva nedotknutá.

(3) Ustanovenia Dohovoru OSN o zmluvách o medzinárodnom predaji sa neuplatňujú.

 


II. Informácie o zákazníkoch

1. Totožnosť predávajúceho

Spoločnosť Siegfried Schuster GmbH
Obchodný park Borna-East 3
04552 Borna Systémové Požiadavky
Nemecko
Telefón: +49 3433 7784330
E-mail: shop-floristik24.de



Sme ochotní, ale nie povinní zúčastniť sa na konaní o riešení sporov pred spotrebiteľskými arbitrážnymi komisiami.

2. Informácie o zmluve

Technické kroky na uzatvorenie zmluvy, uzatvorenie samotnej zmluvy a opravné opcie sa vykonávajú v súlade s ustanoveniami „Podmienka zmluvy“ našich všeobecných obchodných podmienok (časť I.).

3. Jazyk zmluvy, text zmluvy

3.1. Zmluvný jazyk je nemčina.

3.2. Úplné znenie zmluvy neuskladneme. Pred odoslaním objednávky prostredníctvom systému online nákupného košíka môžu byť zmluvné údaje vytlačené alebo elektronicky zabezpečené prostredníctvom funkcie tlače prehliadača. Po prijatí objednávky u nás budú údaje objednávky, zákonom požadované informácie pre zmluvy na diaľku a všeobecné podmienky zaslané vám znova e-mailom.

4. Kódex správania

4.1. Podrobili sme sa kritériám kvality pečatí pre kupujúcich spoločnosti Händlerbund Management AG, ktoré sú k dispozícii na adrese: https://www.haendlerbund.de/en/downloads/kaeufersiegel/caeufer-dersiegel-derification kritérií.pdf.

5. Kľúčové vlastnosti tovarov alebo služieb

Základné vlastnosti tovaru a/alebo služieb nájdete v príslušnej ponuke.

6. Ceny a spôsoby platby

6.1. Ceny uvedené v príslušných ponukách a náklady na dopravu predstavujú celkové ceny. Zahŕňajú všetky cenové zložky vrátane všetkých daní.

6.2. Náklady na dopravu nie sú zahrnuté v kúpnej cene. Môžete byť prístupný prostredníctvom zodpovedajúceho tlačidla na našej webovej stránke alebo v príslušnej ponuke, zobrazí sa samostatne počas procesu objednávania a budete ich okrem toho znášať, pokiaľ nie je sľúbené bezplatné doručenie.

6.3. Ak sa dodávka uskutoční do krajín mimo Európskej únie, môžeme byť predmetom ďalších nákladov, za ktoré nie sme zodpovední, ako napríklad Colné, daňové alebo peňažné poplatky (bankový prevod alebo výmenné poplatky), ktoré znášate.

6.4. Výsledné náklady na prevod peňazí ( znášate v prípadoch, keď sa uskutočňuje doručenie do členského štátu EÚ, ale platba bola dohodnutá mimo Európskej únie.

6.5. Spôsoby platby, ktoré máte k dispozícii, sú zobrazené pod zodpovedajúcim označeným tlačidlom na našej webovej stránke alebo v príslušnej ponuke.

6.6. Pokiaľ nie je v jednotlivých platobných metódach uvedené inak, nároky na platbu od uzatvorenej zmluvy sú splatné okamžite.

7. Dodacie podmienky

7.1. Podmienky dodania, dátum dodania a akékoľvek existujúce obmedzenia doručenia nájdete na príslušnom tlačidle na našej webovej stránke alebo v príslušnej ponuke.

7.2. Ak ste spotrebiteľ, je regulované zákonom, že riziko náhodnej straty a náhodného zhoršenia predanej položky počas prepravy sa na vás neprenesie len pri dodaní tovaru bez ohľadu na to, či je zásielka poistená alebo nepoistená. To neplatí, ak ste nezávisle poverili prepravnú spoločnosť, ktorá nie je určená podnikateľom, ani akúkoľvek osobu, ktorá je inak určená na vykonanie zásielky.

Ak ste podnikateľ, doručenie a zásielka je na vaše riziko.

8. Právna zodpovednosť za vady

Zodpovednosť za vady sa riadi ustanovením „Záruky“ v našich Všeobecných obchodných podmienkach (časť I).

Tieto podmienky a informácie o zákazníkoch pripravili právnici Händlerbundu, ktorí sa špecializujú na právo v oblasti IT, a neustále sa kontrolujú právne predpisy. Spoločnosť Händlerbund Management AG zaručuje právnu istotu textov a je zodpovedná v prípade upozornení. Ďalšie informácie nájdete na: https://www.haendlerbund.de/de/service/rechtsSicherheit/agb-service.

posledná upravená: 22.10.2024


 

to top